Workplace Management
Workplace Management
UsługiW oparciu o rozmowy, wywiady i obserwacje pracowników tworzymy strategię dla nowej przestrzeni pracy. Ustalenie odpowiednich zasad korzystania z przestrzeni biura pozwala uniknąć konfliktów czy pracy w chaosie.
Przykładowy proces
STATYSTYCZNE OBSERWACJE PRZESTRZENNE
2-tygodniowe badania mające na celu dostarczenie danych ilościowych na temat poziomu mobilności pracowników oraz ich charakteru pracy (poziomy pracy indywidualnej, rozmów telefonicznych i interakcji). Focus grupa z pracownikami: podczas spotkania z przedstawicielami wszystkich zespołów analizowane jest jak pracownicy adaptują się do procesu planowanych i dziejących się zmian.
2ANKIETA DLA PRACOWNIKÓW
Celem ankiet jest poznanie percepcji pracowników na temat ich charakteru pracy oraz potrzeb związanych z przestrzenią. dostarcza danych jakościowych uzupełniających i interpretujących ilościowe wyniki obserwacji. Raport strategii nowej przestrzeni pracy -raport zawierający podsumowanie badań wraz z analizą zespołu.
3WYWIADY Z MANAGERAMI
Spotkania z kadrą zarządzającą ma celu poznania strategicznej wizji nowego biura oraz kluczowych założeń funkcjonowania przyszłego środowiska pracy każdego z zespołów. Stworzenie strategii zarządzania zmianą (komunikacyjnej) - opracowanie szczegółowego planu wdrażania zmian w oparciu o proces briefingu.
4WARSZTAT Z ZARZĄDEM
Warsztat, podczas którego wybrana zostaje strategia kierunkowa projektu całego biura na bazie opracowanych wyników. Zaangażowanie KLIENTA - uzależnione od wielkości zespołów i ilości zaangażowanych osób.