Znamy najlepsze biura w Polsce! Finał konkursu Office Superstar 2021

Pomimo pandemii przestrzeń biurowa pozostaje wizytówką firmy i miejscem, które buduje relacje pracowników. Tylko w pierwszej połowie br. powierzchnia biurowa w Warszawie urosła o 226 tys. mkw., a w regionach 0 124 tys. mkw. wynika z danych CBRE, organizator konkursu Office Superstar na najlepszą przestrzeń biurową w Polsce. Biura przybywa, zmienia się też ich rola. W tegorocznej 3. edycji konkursu oprócz rywalizacji między regionami, uczestnicy mogli zgłosić najlepszą przestrzeń do współpracy oraz biurowe innowacje i technologie. Wśród laureatów znaleźli się Grupa Żywiec, GSK Tech Poznań, LPP, Clariant Services, Eurofins GSC IT, FMC Technologies I Callstack.

 

– Choć zmiany wynikające z pandemii nie ominęły rynku biurowego, to znaczenie firmowej przestrzeni nie spadło. Pracownicy tęsknią za biurem. Z naszych badań zrealizowanych z Grafton  Recruitment wynika, że 64% z nich chce pracować hybrydowo. Potrzebują miejsca do wspólnej pracy, wymiany poglądów, utrzymywanie dobrych relacji z innymi. Biura to także ważny element wizerunku firmy, który nie tylko jest w stanie przyciągnąć najlepszych, ale również utrzymać lojalność sprawdzonych, dobrych pracowników. Dlatego z wielką radością po pandemicznej przerwie wróciliśmy do naszego konkursu na najlepsze biuro w Polsce. Z ciekawością obserwowaliśmy jak zmieniły się miejsca do pracy. Wybór najlepszych jak co roku nie był łatwy. Wierzymy, że tegoroczni laureaci zainspirują innych do budowania coraz lepszych przestrzeni biurowych- mówi Natalia Wenzłąwska, Zastępca Dyrektora Marketingu i Komunikacji CBRE.

Najlepsze biura w miastach.

W tegorocznej edycji konkursu Office Superstar firmy zmierzyły się także na poziomie regionalnym. Nagrodę za najlepsze biuro w Warszawie otrzymała Grupa Żywiec, a wyróżnienie Polpharam Biologics. Tytuł najlepszego biura w Poznaniu przypadł GSK Tech Poznań, w Łodzi firmie Clariant Services. Wśród krakowskich biur numerem jeden okazało się biuro FMC Technologies.

Tegoroczna edycja konkursu potwierdziła tezę, że dla wielu firm biuro to integralna część DNA firmy. To nie tylko przestrzeń z przysłowiowym biurkiem, krzesłem i drukarką. Dobrze zaprojektowanie biuro to miejsce, do którego pracownicy chcą wracać, w których rodzą się nowe idee biznesowe i buduje się przywiązanie do pracodawcy, którego nie można uzyskać przez spotkania online – dodaje Natalia Wenzławska, Zastępca Dyrektora Marketingu i Komunikacji CBRE.